15. listopada 2025.
Otvorene su prijave za radionicu Mogućnosti financiranja projekata javnog sektora u sklopu programa Unije Građani, jednakost, prava i vrijednosti 2021.- 2027. (CERV), koja će se održat 22. i 23. listopada 2025. u Državnoj školi za javnu upravu, Medulićeva 36, u Zagrebu.
Cilj radionice je upoznati polaznike s programom Unije Građani, jednakost, prava i vrijednosti (CERV), najvećim programom u povijesti Europske unije namijenjenom promicanju i zaštiti vrijednosti Unije, s njegovim ciljevima, prioritetima, mogućnostima financiranja projekata te osnovama projektnog upravljanja i tehničke pripreme projektnih ideja koje se financiraju iz programa Unije.
Ciljna skupina radionice su službenici koji rade u odjelima/sektorima vezanim za društvenu djelatnost, EU projekte i međunarodnu suradnju.
CERV je program Europske unije namijenjen neprofitnim organizacijama i tijelima javne vlasti: jedinicama lokalne samouprave, tijelima državne uprave, muzejima, galerijama, arhivima, obrazovnim institucijama i dr. kojima pruža financijsku potporu za provedbu aktivnosti kao što su poticanje aktivnog uključivanja građana u procese odlučivanja, suzbijanje različitih oblika diskriminacije i nasilja, zaštita ljudskih prava i prava manjina, promicanje jednakosti i rodne ravnopravnosti, promicanje zajedničke europske povijesti, kulture i baštine i slično. Jedinice lokalne samouprave mogu sudjelovati u aktivnostima kao što su Umrežavanje gradova i Bratimljenje gradova, koje su ranije bile dio bivšeg programa Europa za građane.
Kroz izlaganja, vježbe i razgovor polaznici će se upoznati s ciljevima i prioritetima CERV programa te mogućnostima financiranja kroz ovaj program tijekom 2025. godine. Također, ukratko će se proći kroz proces osmišljavanja i razrade te tehničke prijave nacionalnih ili međunarodnih projekata.
Prijave su moguće putem internetske stranice Državne škole za javnu upravu.
O samom programu Unije Građani, jednakost, prava i vrijednosti (CERV), njegovim temama i prioritetima možete se informirati na: www.cerv.hr .