Accessibility icon

Listopad u znaku kampanje „Time to Move“

7. listopada 2020.

Mreža Eurodesk svojom će najvećom kampanjom „Time to Move“ i ovogodišnji listopad diljem Europe obogatiti brojnim aktivnostima u organizaciji Eurodeskovih multiplikatora. Putem brojnih informativnih aktivnosti promovirat će se mogućnosti koje europski obrazovni programi nude mladima – volontiranje, stipendije, stručne prakse, razmjene mladih, osposobljavanja i razni natječaji. U Hrvatskoj će informativne aktivnosti za mlade provoditi hrvatski Eurodesk multiplikatori, odnosno udruge mladih ili udruge za mlade koje djeluju kao lokalne Eurodeskove info točke – riječ je o 15 organizacija u 17 gradova – koje koordinira Agencija za mobilnost i programe Europske unije (AMPEU).

Eurotrip po Labinu, Izrada avanturističke društvene igre u Rijeci, kvizovi, sajmovi, društvene igre, nagradni natječaji, jezični tečajevi i lov na blago samo su dio već najavljenih događanja. Udruga Alfa Albona, dvostruka dobitnica Eurodeskove nagrade, organizira brojne zanimljive aktivnosti, a sve ih možete pretraživati na interaktivnoj karti „Time to Move“.

Kampanju provodi Eurodesk, informacijska mreža Europske komisije koja mladima besplatno pruža informacije o mogućnostima za mobilnost, europskim programima i natječajima te ih potiče da postanu aktivni europski građani. U Hrvatskoj Eurodeskov centar djeluje u okviru AMPEU-a.

Za više informacija o kampanji posjetite službenu stranicu kampanje „Time to Move“.

Najnovije